Ik kan het niet genoeg herhalen. U moet weten waarvoor u betaalt. Daarom introduceert B-PaC duidelijkheid voor iedereen. U kunt kiezen uit een aantal administratieve pakketten. Wat u niet kiest hoeft u niet te bepalen. U bepaalt zelf waarvoor u betaalt.
Uw administratie is op te splitsen tot enkele basispakketten. Voor elk pakket afzonderlijk heeft B-PaC voor u een tarief. Geen uurloontarieven meer, geen tarief per boekstuk, maar gewoon één prijs voor een heel pakket. Een pakket dat u zelf samenstelt of een reeds door ons samengesteld pakket. U bepaalt altijd!
Stel nu zelf uw pakket samen door uit elke optie een onderdeel te kiezen wat het beste bij u past en verschaf u zelf duidelijkheid (onderdeel 1+2+3 vormt samen 1 pakket):
Onderdeel 1
Inboeken, verwerken en controle van uw financiële administratie, inclusief berekening en aangifte omzetbelasting:
Op kwartaalbasis: 150 euro
op jaarbasis: 400 euro
Het spreekt voor zich dat in genoemde prijzen alle overzichten steeds inbegrepen zijn, zodat u steeds op de hoogte bent hoe u onderneem ervoor staat.
Onderdeel 2
Opstellen jaarrekening, winstbepaling & samenstelling jaarrapport. Deze stukken dienen als basis voor uw aangifte inkomstenbelasting, dan wel aangifte vennootschapsbelasting.
Eenmanszaak: 425 euro
personenvernootschap: 575 euro
BV of NV: 750 euro
Voor starters wordt de prijs in het eerste jaar van start aangepast naar aantal maanden vanaf inschrijving bij de Kamer van Koophandel.
Onderdeel 3
Aangifte inkomstenbelasting, op te splitsen in:
Eenmanszaak: 140 euro
Personenvenootschap: 125 euro per persoon
Aangifte vennootschapsbelasting: 180 euro
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Starters genieten op deze prijzen nog 10% starterskorting. Betalingen kunnen op maandbasis, kwartaalbasis of per uitgevoerde dienst afgesproken worden.
Graag voorzie ik u van verdere informatie. Vraag gerust vrijblijvend advies.